یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ارتش اسرائیل

حوزه/ بعد از ظهر شنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی به روی چندین منزل مسکونی و زمین‌های کشاورزی در شرق خان یونس آتش گشوده و منجر به وحشت عده زیادی از جمله کودکان شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc.org، نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از ظهر روز گذشته، به روی چندین خانه فلسطینی و زمین‌های کشاورزی در شرق خان یونس در بخش جنوبی ناحیه ساحلی در نوار غزه آتش گشودند.

به گفته منابع خبری، این حملات خسارات مالی وارد کرده، و سبب شدند چندین تن از مردم ساکن این مناطق از جمله کودکان دچار وحشت و حملات عصبی شوند.

این منابع افزودند که نظامیان صهیونیستی خصوصا خانه‌ها و زمین‌های نزدیک به حصارهای مرزی در جنوب غزه را مورد حمله و شلیک گلوله قرار دادند.

ارتش اسرائیل دائما حملاتی علیه فلسطینیان، منازل مسکونی و اموال آنان در نواحی نزدیک به حصارهای مرزی غزه انجام می‌دهد، واحدهای نظامی دریایی اسرائیل نیز به ماهیگیران و قایق‌هایشان در آب‌های غزه حمله می‌کنند.

بعد از ظهر جمعه نیز نظامیان صهیونیستی به سوی تظاهرکنندگان در نقاط مختلف نوار غزه تیراندازی کرده و با شلیک گلوله و گاز اشک آور به سوی راهپیمایان، 3 نفر را زخمی کرده و عده زیادی را در اثر آسیب‌های استنشاقی گاز اشک آور راهی بیمارستان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha