چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: راهپیمایی اربعین نشانگر قدرت اتحاد مسلمین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین،  حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی امروز در بازدید ازبرنامه های ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین در بارگاه مطهر طفلان مسلم  گفت:  باید تلاش  نماییم که  این خدمت رسانی به  زائرین  اربعین حسینی که از تمام  کشورهای مختلف و از ایران اسلامی به  این مکان مقدس می آیند  در حد مطلوب انجام گردد.

وی به  فعالیت های صورت گرفته  این ستاد دربازسازی این بارگاه مطهر اشاره و خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان  قزوین  فعالیتهای خوب و چشمگیری داشته که  جای بسی خوشحالی و قدردانی است.

این محقق حوزوی  افزود: امسال یکی از کارهای ارزشمند بین  ستاد بازسازی عتبات و حوزه علمیه قزوین انجام شد حضور روحانیون و مبلغین در امر پاسخگویی به سوالات و شبهات و برپایی اقامه نماز جماعت بود که  خوشبختانه مورد استقبال  زائرین  اربعین  حسینی  قرار گرفت.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان داشت:امسال در راهپیمایی باشکوه و معنوی اربعین حسینی آن چیزی که بیش از سال های گذشته  مشهود بود  حضور روحانیون و مبلغین در موکب های مسیر راهپیمایی بود که جای قدردانی است.

حجت الاسلام عباسی به مراسم اربعین حسینی  و به حضور میلیونی ملت ایران در این همایش  بزرگ اشاره و بیان داشت: همانطور که در رسانه ها داشته ایم امسال ازدحام میلیونی در این همایش داشته ایم  که باید در سال های بعد زمینه حضور بیتشر مردم فراهم گردد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهارداشت: به  یقین این حضور باشکوه نشان از عظمت امت اسلامی  داشته و پیام اتحاد را به مسلمانان مخابره و هشداری هم برای دشمنان بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha