یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی ابطحی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از تشکیل بسیج اساتید در مدیریت استان خبر داد و گفت: ۲۳۵ نفر از اساتید پس از گذراندن دوره آموزش عمومی بسیج به عضویت این پایگاه در آمده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به جایگاه بسیج، اظهار داشت: انقلاب ما مرهون فداکاری و ایثار بسیجیانی است که در راه اسلام ، قرآن و انقلاب از خود گذشتگی نمودند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما به واسطه بسیج به پیروزی رسید، گفت: اگر چه آن زمان بسیج به عنوان یک نهاد پایه گذاری نشده بود ولی مردم در یک حرکت برای دفاع از اسلام، قرآن و ولایت بسیج شدند و انقلاب را به پیروزی رساندند، و پس از پیروزی انقلاب امام خمینی رحمه الله علیه دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

وی با اشاره به برکات بسیج از زمان تاسیس تاکنون، افزود: هشت سال دفاع مقدس به واسطه بسیج و حرکت مردمی و حضور جوانانی که با اخلاص در جبهه ها حضور پیدا کردند به پبروزی رسید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: بسیجیان هر زمان و هر کجا که اسلام نیاز داشته، حضور پیدا کرده و از اسلام و ولایت دفاع کردند، چه در زمان جنگ و چه پس از آن در میدان های سازندگی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی  وظیفه خود دانستند که از اسلام  و دستاوردهای انقلاب حراست و پاسداری کنند.

وی خاطر نشان کرد :  دشمنان از نهاد انقلابی بسیج می ترسند و همین ترس سبب می شود که به خود اجازه ندهند به کشور ما حمله کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به فعالیت 47 پایگاه های بسیج طلاب در مدارس علمیه استان، گفت: حضور طلاب بسیجی در مدارس علمیه دارای برکاتی برای نظام و انقلاب است.

وی از تشکیل بسیج اساتید در مدیریت استان خبر داد و گفت: 235 نفر از اساتید پس از گذراندن دوره آموزش عمومی بسیج به عضویت این پایگاه در آمده اند.

وی هدف از تشکیل بسیج اساتید، را آمادگی هر چه بیشتر اساتید  برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب و تربیت افراد فداکار، انقلابی و مدافع اسلام ، قرآن و ولایت عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha