شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: همه مسئولان در برابر بد عهدی های آمریکا در نقض برجام باید متحد و یکصدا باشند و با تبعیت از ولی فقیه و بیانات و منویات ایشان در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستادگی و مقاومت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی عصر امروز در حاشیه جلسه تفسیر قرآن در دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه اتحاد،همبستگی و مشورت از جمله مولفه هلی پیشرفت یک مدیر در همه عرصه ها است افزود:امروز باید با مشورت،عقل  و درایت تلاش کنیم بیانات و منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه همه امور قرار دهیم و در همه زمینه ها منویات معظم له فصل الخطاب است.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه برخاسته از اسلام ناب است تصریح کرد:در قرآن کریم آیات و روایات زیادی به موضوع ولایت و رهبری و اهمیت این نقش در رشد و تعالی و پیشرفت معنوی جامعه دلالت دارند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اگر می خواهیم موفق باشیم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را در همه امور اجرایی کشور بکار گیریم و عمل نماییم خاطر نشان کرد:امروز باید همه مدیران و دلسوزان نظام با اتحاد و همبستگی در مقابل عهد شکنی های آمریکا در نقض برجام ایستادگی کنند و با تبعیت از ولایت و رهبری این موضوع را به خوبی جهت دهی نمایند.

وی افزود:امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری و راهبردهای ایشان در قضیه برجام موجب خشم آمریکا و هم پیمانانش شده است.

این محقق حوزوی در پایان با اشاره به اینکه در بحث هسته ای نیز پیشرفت های این عرصه را مدیون رهنمودهای رهبری و هماهنگی دلسوزان نظام بودیم افزود:در موضوع برجام نیز باید این گونه عمل نماییم و در مقابل زیاده خواهی ها،بد عهدی ها و کار شکنی های آمریکا ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha