یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفی اوحدی

حوزه/ نشست هم اندیشی مدیران حوزوی استان مرکزی با محوریت مباحث تربیتی و اخلاقی در مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار می گردد.

حجت الاسلام مصطفی اوحدی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب، اظهارداشت: یکی از مباحث مهم در حوزه، امر تهذیب و تربیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا در حوزه علمیه مرکزی به صورت مرتب جلساتی با محوریت مباحث تهذیبی و تربیتی در شهرستان های مختلف برگزار و ضمن بررسی آخرین مباحث تهذیبی ، راهکارهای گسترس مباحت تربیتی در مدارس و در بین طلاب بررسی می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی افزود: در همین جهت ، نشست مدیران حوزوی استان با موضوع مباحث تهذیبی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان خمین با حضور حجج اسلام و المسمین حسینی پور ، مدیرحوزه علمیه استان مرکزی وسیدعلی حسینی، امام جمعه خمین و معاونان تهذیب مدارس استان برگزار می گردد.

وی بیان داشت: در این برنامه که چهارشنبه 24  آذرماه برگزار می گردد، راهکارهای تربیتی و تهذیبی مدارس علمیه استان بررسی می گردد.

حجت الاسلام اوحدی، تدوین مقررات تهذیبی در شورای مدرسه، برنامه ریزی برای تحقق فرمایشات رهبری در خصوص حوزه انقلابی ، ارائه راهکارهایی جهت پر کردن اوقات فراغت طلاب و تدوین قانونی مشخص برای نحوه استفاده طلاب از ابزارهای نوین ارتباطی و فضای مجازی را جمله موضوعات این نشست عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha