جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
جشنواره فیلم وحدت

حوزه/ در آیین اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، جایزه بهترین فیلم نامه اولین جشنواره فیلم وحدت به حجت الاسلام محمدسعید بهمن‌پور از طلاب حوزه علمیه رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هاشم میرزاخانی امشب و در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در تالار همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار شد، گفت: امروز پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت، امت اسلامی گردهم آمده و دغدغه وحدت را در این آشوب خانمان سوز بیان می‌کنند. 

وی افزود: با تدبیر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب، جشنواره فیلم وحدت اسلامی شکل گرفت که نوید بخش یک جوشش رسانه‌ای با حضور جوانان دغدغه‌مند است. 

دبیر اولین جشنواره فیلم وحدت اسلامی بیان کرد: این جشنواره در طلیعه اولین دوره خود توانست با مشارکت جوانان فیلم ساز معتقد از ایران و ۳۷ کشور جهان، یک جوشش رسانه‌ای جهانی ایجاد کند. 

وی یکی از ثمرات این جشنواره را دمیدن روح وحدت در عرصه رسانه‌های جهان اسلام دانست و گفت: خوشبختانه امروز شاهد دغدغه جوانان مبتکر، خلاق و هنرمند مسلمان، برای جریان سازی در زمینه وحدت اسلامی، مهرورزی نبوی و ارایه چهره حقیقی اسلام هستیم. 

میرزاخانی اظهار داشت: این جشنواره در حالی برگزار می‌شود که یک جنگ عظیم رسانه‌ای بر علیه اسلام ناب در جریان است و امیدواریم این جوشش در سالهای آینده به یک جبهه بزرگ مبدل شود. 

خاطرنشان می‌شود، در پایان سخنان آقای میرزاخانی، جایزه بهترین فیلم اولین جشنواره فیلم وحدت اسلامی به آقای شهریار بحرانی و جایزه بهترین فیلم نامه این جشنواره به حجت الاسلام محمدسعید بهمن‌پور اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha