شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: تجلیل و تکریم از شهدا و علما بخشی از وظایف جامعه و به ویژه روحانیت است که باید در عملی کردن این مهم تلاش بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در نشست هماهنگی ششمین کنگره شهدای روحانی هرمزگان که مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس برگزار شد، گفت: تجلیل و تکریم از شهدا و علما بخشی از وظایف جامعه و به ویژه روحانیت است که باید در عملی کردن این مهم تلاش بیشتری صورت بگیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: همه ما بایستی در جهت تفکر و اندیشیدن تدبیری برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه تلاش کنیم و از آن غافل نباشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حوزه علمیه هرمزگان با تقدیم 32 شهید که 40 درصد از جمعیت کل روحانیون و طلاب استان هرمزگان را به خود اختصاص می دهد، بیشتر از تمام حوزه‌های علمیه کشور شهید داشته و این یکی از افتخارات هرمزگان  به حساب می‌آید که مایه مباهات است.

امام جمعه بندرعباس در پایان با بیان اینکه متاسفانه امروز در استان سخن از احترام به جایگاه عالم دینی زده می‌شود، ولی در عمل کاری در خور و شان علمای هرمزگان صورت نگرفته است، اظهار داشت: باید همه ما برای دیدار از علمای برجسته استان از یکدیگر پیشی بگیریم که متاسفانه از این مهم غافل هستیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha