پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در نشستی با مدیران و اساتید مدارس علمیه یاسوج، تصریح کرد: اساتید ستون فقرات حوزه‌های علمیه بوده و نقش کلیدی و محوری در مدارس دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، در دیدار با مدیران و اساتید مدارس علمیه شهرستان یاسوج با بیان اینکه اساتید ستون فقرات حوزه‌های علمیه بوده و نقش کلیدی و محوری در مدارس دارند، گفت: اگر مدرسه علمیه‌ای زنده و شکوفا است حاکی از حضور اساتید موفق در آن مجموعه است.

وی با اشاره به رویکرد هدفمندی مرکز خدمات بیان کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات متناسب با رسالت حوزه است و برای اساتید و طلاب ممتاز اولویت ویژه‌ای در ارائه خدمات قائل است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، مشورت و تبادل‌نظر در انجام کارها را مورد تأکید قرار داد و گفت: به منظور بررسی مشکلات طلاب و روحانیون استان باید جلسات مستمری به صورت ماهانه بین مراکز حوزوی و مرکز خدمات صورت گیرد تا خدمات بهتر و مناسب‌تری به طلاب و روحانیون ارائه شود.

وی افزود: امکانات و ظرفیت‌های مرکز خدمات محدود است و باید تلاش کنیم با همفکری و همکاری از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی به تشکیل شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب استان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف طرح جامع مسکن طلاب اهمیت به ساخت مسکن در شهرها و روستاها است و اساتید در اولویت واگذاری مسکن قرار دارند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات برای مناطق محروم ویژگی خاصی قائل است و همواره خدمات ویژه‌ای را برای این مناطق در نظر می‌گیرد.

رئیس مرکز خدمات به برگزاری کارگاه‌های مشاوره ویژه خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: در مسائل مربوط به خانواده و تعاملات خانوادگی نیازمند حضور در دوره‌های مشاوره هستیم و امیدواریم از این دوره‌ها استقبال شود.

در ابتدای این جلسه، مدیران و اساتید مدارس علمیه یاسوج مشکلات و مسائل موجود در مدارس علمیه استان را مطرح و پاسخ خود را از رئیس مرکز خدمات دریافت کردند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha