یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 403418
۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیامی در گذشت شیخ عبدالناصر الجبری رئیس دانشکده تبلیغ و پژوهش های اسلامی بیروت و عضو شورای مرکزی تجمع علمای مسلمان لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ترجمه متن پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه به مناسبت در گذشت شیخ عبدالناصر الجبری رئیس دانشکده تبلیغ و پژوهش های اسلامی بیروت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا

(سوره احزاب، آیه 23)

با اندوه و تاسف فراوان خبر درگذشت شیخ عبدالناصر الجبری رئیس دانشکده تبلیغ و پژوهش های اسلامی بیروت و عضو شورای مرکزی تجمع علمای مسلمان لبنان را دریافت کردیم.

در این روزها که جهان اسلام شاهد حضور شمار زیادی از علمای تقریب در کنفرانس وحدت اسلامی بود، جای بسی اندوه است که یکی از برجسته ترین علمای تقریب و مروّجان وحدت اسلامی را از دست بدهیم.

به همین مناسبت از جانب حوزه های علمیه درگذشت ایشان را به امت اسلام، ملت لبنان، خانواده و شاگردان آن مرحوم تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان ودوستان ایشان طلب صبر و آرامش می نماییم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha