پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بانوان

حوزه / معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: حضور موثر مبلغان در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، جلسه بسیج جامعه زنان سپاه استان به منظور استفاده از توان تبلیغی خواهران مبلغ در برنامه های فرهنگی سپاه استان تشکیل شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی از قبیل بدحجابی،خودکشی،اعتیاد و طلاق به تضعیف بنیان خانواده برمی گردد افزود:دشمنان با راه اندازی جنگ نرم علیه بنیان خانواده و شخصیت بانوان مسلمان سعی دارند به اهداف شوم خود که براندازی بنیان خانواده است دست یابند.

خانم عزیزی با بیان اینکه ریشه بسیاری از ناهجاریها به دلیل فاصله گرفتن از قرآن و سیره اهل بیت (ع) است تصریح کرد:در این خصوص می توان با بهره گیری از مضامین نورانی قرآن کریم و رجوع به آیه ۳۵ سوره احزاب آسیبهای اجتماعی عصر حاضر را در جامعه خنثی نمود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف فرهنگی دشمن تضعیف بنیان خانواده بخصوص کمرنگ نمودن نقش زن و مادر در خانواده است خاطر نشان کرد:باید با ارائه برنامه های تفسیری قرآن کریم و بهره گیری از مضامین نورانی این آیات در جهت تحکیم بنیان خانواده و خنثی سازی اهداف شوم دشمن گام برداشت.

عزیزی در پایان با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بهره گیری از مشاوران مذهبی می تواند در جهت تعمیق و اثر گذاری نقش مذهبی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی رسالت پررنگی را ایفا نماید گفت:تربیت طلاب و مبلغان مهذب و توانمند ازمهمترین اهداف و رسالت حوزه علمیه است که در تبلیغ و اثرگذاری فرهنگ دینی در بین خانواده نقش مهمی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha