جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
محمد العسعوسی

حوزه/ العسعوسی گفت: توسعه فرهنگ و همکاری های فرهنگی میان کشورها نباید منحصر به دولت ها باشد بلکه بخش مدنی نیز می تواند مشارکت گسترده ای در این زمینه داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد العسعوسی دبیرکل و معاون بخش فرهنگ مجلس ملی فرهنگ و هنر و آداب کشور کویت در سخنان خود در حاشیه مراسم انتخاب شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 همکاری میان کشورهای خلیج فارس و ایران را یک همکاری ممتاز و خوب دانست.

وی افزود: ایران با توجه به امکانات فراوان خود می تواند خدمات گسترده ای به جهان اسلام ارائه کند.

العسعوسی ادامه داد: توسعه فرهنگ و همکاری های فرهنگی میان کشورها نباید منحصر به دولت ها باشد بلکه بخش مدنی نیز می تواند مشارکت گسترده ای در این زمینه داشته باشد و از سوی دیگر فعالیت قابل توجه مرhکز فرهنگی ایران و عقد قراردادهای فرهنگی و فعالیت گروه های موسیقی اصیل و  تبادل تجربیات فرهنگی میان ایران و کویت در سطوح عالی نشان دهنده تمایل دوکشور براب افزایش و تقویت ارتباطات می باشد.

روز گذشته نیز روزنامه النهار کویت از آغاز دور جدید از همکاری ها میان کشورهای خلیج فارس و ایران از امروز چهارشنبه خبر داد و در همین راستا بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز ضمن اعلام سفر وزیر امور خارجه کویت به ایران گفت که وی حامل پیامی از سوی امیر کویت برای رئیس جمهوری اسلامی ایران است.

همکاری کشورهای خلیج فارس با ایران رو به افزایش است

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha