یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ثبت نام

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه (س) فاروج گفت: این مدرسه علمیه از میان دختران و بانوان پایه نهم تحصیلی و دیپلم و بالاتر طلبه خواهر برای سال تحصیلی آینده می‌پذیرد.

رحیمه رجعتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: ثبت‌نام علاقه‌مندان به تحصیل دروس طلبگی در فاروج از 15 بهمن آغاز و تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط سنی متقاضیان نیز افزود: افراد پایه نهم با 18 سال سن، پایه دهم با 19 سال سن، دیپلم با 28 سال سن، کاردانی با 30 سال سن و کارشناسی با 32 سال سن می‌توانند در این مدرسه علمیه ثبت‌نام کنند.

رجعتی همچنین به تسهیلات ارائه‌شده به علاقمندان تحصیل در این مدرسه علمیه گفت: ارائه مدرک سطح 2 (کارشناسی بین‌المللی)، تحصیل رایگان، امکانات خوابگاه برای روستاییان و کتابخانه و امکانات سمعی و بصری از جمله تسهیلات ارائه‌شده به خواهران علاقمند به تحصیل در این مدرسه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند در فاصله زمانی ذکرشده به معاونت آموزش مدرسه علمیه فاطمیه (س) فاروج به نشانی بلوار امام رضا، امام رضای 17، روبروی پمپ بنزین مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 05836423188 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha