یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور با بیان این که انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه هاست، پاسداری از خون شهدا و انقلا را از رسالت های حوزه علمیه خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی پور، صبح امرز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان مرکزی، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت: ایام الله دهه فجر یاد آور حماسه عظیم ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها است، افزود: موفقیت دانشمندان کشورمان در حوزه های مختلف در کنار استقلال سیاسی کشور از جمله ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

 وی تصریح کرد: شهدای انقلاب با ایثار ف فداکاری ونثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردن و امروز همه باید قدردان این ایثارگری و از خود گذشتگی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور ادامه داد: ما مدیون شهدا و ایثار گران رزمندگان هستیم و یکی از وظایف حوزه علمیه پاسداشت از خون شهدای انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، در ادامه با اشاره به آغاز پذیرش حوزه های علمیه، بر جذب جوانان توانمند و علاقه مند به علوم دینی به حوزه تاکید و خواستار استفاده از همه ظرفیت ها در شناسایی جوانان باذوق و توانمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور تاکید کرد: پذیرش حوزه علمیه امسال باید به صورت کیفی باشد و پیش ازگذشته باید مورد تاکید کمیته های پذیرش استان باشد، البته نباید از کمیت با توجه به نیاز جامعه هم  غافل شد.

تشکیل کمیته های پذیرش در شهرستان ها

حجت الاسلام ربیعی، معاون آموزش حوزه علمیه استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به موضوع پذیرش طلاب جدید، از ارائه طرح ها و برنامه های ارزنده و استفاده از ظرفیت مبلغین در مدارس از سوی معاونت تبلیغ تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه امسال کمیته های پذیرش در هر شهرستان به صورت مستقل تشکیل شده و جلسات منظمی نیز دایر شده است و  امیدواریم با تبلیغات میدانی، بتوانیم، طلاب مستعد، توانمند و اخلاقی را جذب نماییم.

اجرای روش تبلیغ چهره به چهره

حجت الاسلام علی شفیعی، معاون تبلیغ استان هم در این نشست ضمن تبریک ایام دهه فجر، با اشاره به اهمیت موضوع پذیرش طلاب جدید، گفت: یکی از روش های تاثیر گذار در جذب و پذیرش حوزه های علمیه، تبلیغ چهره به چهره می باشد که دراین زمینه برنامه های خوبی در حال اجرا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha