شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پژوهش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده گفت: کارگاه های آموزش پژوهشگری در آینده ای نزدیک در مدرسه علمیه نقده برگزار می شود.

حجت‌ الاسلام موسی آقاجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه هم اکنون آموختن زبان های خارجی در این مدرسه جزو اولویت ها محسوب می شود، اظهار داشت: در این رابطه طلاب می توانند با توجه به علایق خود زبان عربی یا انگلیسی را بیاموزند.

وی با اشاره به برنامه های قرآنی حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده افزود: در این مدرسه طلاب روزانه پیش از اذان به صورت گروهی یک صفحه از آیات قرآن کریم را تلاوت کرده و علاوه بر آن، خواندن ترجمه آیات، حفظ کلام الهی، خواندن مفاهیم و قواعد تجویدی را در دستور کار قرار می دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نقده با تاکید بر تقویت بنیه های علمی طلاب این مدرسه، بیان داشت: هم اکنون این برنامه جزء اولویت های حوزه علمیه امام صادق(ع) برای آمادگی در المپیادهای علمی قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به مسائل پژوهشی در این مدرسه تصریح کرد: امسال 40 مقاله توسط طلاب مدرسه امام صادق(ع) این شهرستان برای شرکت در جشنواره محمد بن خلیلان و علامه حلی نوشته و ارسال شده است.

حجت الاسلام آقاجانی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک کارگاه های آموزشی پژوهش و روش های آن به صورت علمی و عملی به طلبه ها آموزش داده می شود که با نویسندگی و پژوهشگری آشنا شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha