شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد گفت: استفاده از کارشناسان مذهبی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی یکی از بهترین و اثر گذارترین کارهای صدا و سیما برای تبلیغ و ترویج مسائل دینی و از بین بردن شبهات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه حضور کارشناسان مذهبی در برنامه های مختلف صدا و سیما نشان از همکاری خوب این دو مرکز دارد، گفت: استفاده از کارشناسان مذهبی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی یکی از بهترین و اثر گذارترین کارهای صدا و سیما برای تبلیغ و ترویج مسائل دینی و از بین بردن شبهات مردم است.

مدیر حوزه علمیه یزد در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان با توجه به گسترش فضای مجازی و پیشرفت علم، هرروزه شبهات جدیدی را در مسائل مختلف دینی و ... به وجود می آورند، نقش صدا و سیما را بسیار مهم دانست و به برنامه ریزی هر چه بهتر برای مقابله با این هجمه ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما امروزه راه تکاملی آغاز کرده و رو به پیشرفت و رشد است اذعان کرد: در حال حاضر، موقعيت مناسبی برای برای جذب مخاطب پیش آمده و بايد از ابزارهايی که در اختيار داريم نهایت استفاده را ببريم.

حجت الاسلام و المسلمین شمس، جذب و تربیت نیروی متخصص در زمینه دینی و هنری در جهت استفاده در رسانه و تولید اندیشه یکی از موارد بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری بسیار مطلوبی که صدا و سیمای یزد و حوزه علمیه استان با یکدیگر دارند بتوانیم به اهداف مورد نظر در زمینه های مختلف برسیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در خصوص همکاری های حوزه های علمیه و صدا و سیما تاکیدات بسیاری داشته اند گفت: ان شاءالله همکاری حوزه های علمیه و صدا وسیما که از سال های قبل آغاز شده با برنامه ریزی بهتر و با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند تا ثمرات مورد نظر که مورد عنایت مقام معظم رهبری بود محقق گردد.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان گفت: در سال های اخیر صدا و سیمای یزد، کمک های شایان توجهی در زمینه های جذب طلبه، گسترش مسائل دینی و رفع شبهات به حوزه علمیه استان کرده است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/313/23 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha