یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گردهمایی طلاب رسانه‌ای مدارس علمیه استان قم

حوزه/ گردهمایی طلاب رسانه‌ای مدارس علمیه استان قم شب گذشته در مدرس علمیه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این همایش که با حضور طلاب فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه برگزار شد، حجت الاسلام زارع مدیر واحد تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه علمیه در سخنانی به تبیین مهم‌ترین دلایل ضرورت حضور طلاب و روحانیون در فضای مجازی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است افزود: ما برای دین، مذهب و سبک زندگی اسلامی انقلاب کرده‌ایم و امروز فضای مجازی اهداف انقلاب را مورد تهدید قرار داده است.

همچنین در ابتدای این گردهمایی، حجت الاسلام مهدیار مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قم به اهداف برگزاری این گردهمایی اشاره کرد.

وی بیان کرد: استفاده از ایده‌ها و افکار نوی شما فعالان عرصه مجازی حوزه، یکی دیگر از اهداف برگزاری این گردهمایی است که بتوانیم برای به ثمر رسیدن این ایده‌ها تلاش کنیم.

مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قم گفت: تشکیل اتاق فکر مجازی حوزه و تشکیل گروه‌های تبلیغ رسانه‌ای از اهداف مهم گردهمایی طلاب فعال در عرصه رسانه است تا بتوانیم در فضای مجازی منسجم‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha