پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام لکزایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: فقه اهل بیت(ع)، فقهی پیشتاز بوده و در پاسخگویی به موضوعات زمانه از خود قابلیت های مناسبی نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین لک زایی پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از آثار جدید پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: پژوهشکده فقه و حقوق جزو پژوهشکده های برتر در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که جا دارد از مسئولین، مدیران گروه و اعضای هیأت علمی این پژوهشکده تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی با اشاره سخنان شهید محمد باقر صدر، ابراز داشت: این شخصیت علمی در بیانات خود آورده است که هدف از حکم شرعی که خروجی فقه است، تنظیم حیات انسان ها می باشد که جمله ای راهبردی و دقیق است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان ساخت: بحمدالله فقه اهل بیت(ع)، فقهی پیشتاز بوده و در پاسخگویی به موضوعات زمانه از خود قابلیت های مناسبی نشان داده است.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: چهار کتابی که در این آیین از آن رونمایی خواهد شد، از موضوعات مناسبی برخوردار بوده که نیاز امروز جهان اسلام بوده و به زودی کتاب میراث فرهنگی به به زبان عربی در بیروت ترجمه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی بیان داشت: مسئولین این پژوهشکده با نگاهی راهبردی، میان رشته ای و تخصصی به تدوین این کتب پرداخته که از نیازهای امروز می باشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با شکوفایی و رشدی که در پژوهشکده فقه و حقوق شاهدیم، آثار بیشتر و بهتری از این پژوهشکده مشاهده نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha