سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز کانون و هیئتی که نام امام جواد(ع) را یدک می کشد باید سیره، روش و منش اعضای هیئت کانون برخوردار از ویژگی های آن امام همام باشد تا بتواند در حرکت های انقلابی کشور موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون و هیئت جواد الائمه(ع) مشهد، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام نهم، گفت: در دوران امام جواد(ع) فرصتی پیش آمد که شیعیان بتوانند رشد و توسعه پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: خلفای عباسی پس از به شهادت رساندن امام جواد(ع) فرصت فعالیت را از دو امام یعنی امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) گرفتند و وضعیت شیعیان را در خفقان قرار دادند.

وی در ادامه با بیان این که در مشهد در گذشته مرسوم بوده که در ایام ولادت امام جواد (ع)، مراسم و جشن های بسیاری برگزار شود، ابراز داشت: برای مردم مشهد از برجسته ترین اعیاد از گذشته، ولادت امام رضا(ع) و امام جواد بوده است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه امروز روزی نیست که صرفا یک هیئت یا کانون نام خود را نام یکی از ائمه(ع) قرار دهد، گفت: امروز کانون و هیئتی که نام امام جواد(ع) را یدک می کشد باید سیره، روش و منش اعضای هیئت کانون برخوردار از ویژگی های آن امام همام باشد تا بتواند در حرکت های انقلابی کشور موثر باشد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha