شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد محمودی-مرکز خدمات حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: بسیاری از مشکلات جهان امروز مانند شکل‌گیری گروه‌هایی مانند داعش ناشی از جهل و نادانی است، چراکه با جهالت، کار زیاد بشر بی‌ثمر و گاه مخرب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، در اولین روز از برنامه سفر مسئولان مرکز خدمات به استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمودی، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات، به نمایندگی از رئیس این مرکز، در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور حاضر شد و به بیان رویکردها و فعالیت‌های مرکز خدمات و تبادل‌نظر با اساتید و طلاب این مدارس پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در جمع طلاب ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک شعبان، گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی مسئولان مرکز خدمات و حضور در بین طلاب مدارس، ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است.

وی، رویکردهای فرهنگی را اولویت کاری امروز مرکز خدمات خواند و خاطر نشان کرد: مقوله خانواده، اشتغال و ازدواج جوانان دغدغه امروز مسئولین مرکز خدمات است.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه، تحصیل علوم و معارف الهی را نعمت بزرگی برای طلاب دانست و گفت: بهره ‌مندی از نعمت تحصیل علوم الهی می‌تواند در آینده متبلور شده و در تبلیغات کارگشای مشکلات فرهنگی در جامعه شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی به آیاتی از کلام الله مجید اشاره کرد و افزود: توقع قرآن از کسی که معرفت قرآنی دارد، این است که زرق و برق زندگی دیگران چشمش را کور نکند.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه، گوهر علم را مایه رشد و کمال انسان عنوان و تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در پاسخ سؤالی، برترین کار را علم به خدا (معرفت الله) و فهمیدن دین خدا دانستند.

وی به تأثیر علم و آگاهی در انجام امور اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات جهان امروز مانند شکل‌گیری گروه‌هایی مانند داعش ناشی از جهل و نادانی است، چراکه با جهالت، کار زیاد بشر بی‌ثمر و گاه مخرب خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، در پایان این دیدارها از طلاب ممتاز و اساتید مدارس مذکور تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha