جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آثار آیت الله العظمی صافی در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب "منتخب الاثر" و "پرتویی از عظمت امام حسین(ع)" نوشته آیت الله العظمی صافی، پرفروش ترین آثار این مرجع تقلید در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده است.

هادی اکبر زاده، مدیر غرفه تنظیم و نشر آیت الله العظمی صافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با عنایت به این که معظم له در زمینه مهدویت، مطالعات و آثار قلمی بسیار ارزشمندی داشته اند ، طبعاً توجه عامه مخاطبان نیز به این قبیل کتاب هاست ، ضمن آن که کتاب "سلسله مباحث مهدویت" ایشان نیز جزو کتاب های پرفروش این غرفه بوده است.

وی افزود: البته معمولاً کتب این مرجع تقلید چاپ مجدد هستند به جز کتاب "زن در پرتو اسلام" که چاپ اول است و برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه و ارایه شده است.

اکبرزاده همچنین با تاکید بر این که کتب دینی و حوزوی باید مجال خوبی برای عرضه و نمایش عمومی داشته باشند، گفت: بی شک برگزاری این نمایشگاه ها کمک می کند که آثار علما و بزرگان بیشتر در معرض بازدید مردم و نسل جوان واقع شود ، هر چند که نباید از اهمیت و ضرورت تبلیغ در فضای رسانه ای به خصوص فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز غافل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha