شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

امام جمعه قم گفت: وظیفه گرایی، در مسئولیت ها بسیار مهم و جایگاه و نقش حیاتی دارد و هر سازمانی باید در راستای وظایف خود عمل نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار معاون سازمان تعزیرات حکومتی و مدیر کل تعزیرات حکومتی قم و جمعی از معاونان این سازمان گفت: نعمات الهی به وفور در روی زمین وجود دارد ولی توزیع و تحویل آن به افراد جامعه با مشکلاتی مواجه و نابسامانی هایی وجود دارد که این مساله در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) برطرف خواهد شد.

امام جمعه قم افزود: مدیریت و نظم پذیری در زمین با ظهور حضرت ولی عصر(عج) به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و نظام واحدی تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نام مبارک اسلام که در پیوست انقلاب ایران آمده است باعث می شود فعالیت ها و توقعات نسبت به حکومت های طاغوتی گذشته فرق کند و لذا باید به گونه ای عمل شود که تمامی فعالیت ها و اقدامات و خدمات در راستای وحدت کلمه و اعتلای دین اسلام و رضایت مندی خداوند باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: وظیفه گرایی و شناخت وظیفه، در مسئولیت ها بسیار مهم و جایگاه و نقش حیاتی دارد و هر سازمانی باید در راستای وظایف خود عمل نماید و هر کجا که ضعف قانون وجود دارد باید به سرعت اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با تبیین اثرات منفی عدم همکاری ارگان های دولتی با همدیگر گفت: عدم همکاری سازمان ها با همدیگر یک نوع کسالت پذیری و ویروسی است که می تواند ضربات مهلکی را بر پیکره کلی جامعه وارد سازد و با توجه به فطرت خدادادی که انسان دارد بعضی از مسائل و اختلافات میان مسئولین را بر نمی تابد؛ لذا همه مسئولین باید با همدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و انتقاد پذیری را برای خود نهادینه کنند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: به دست آوردن رضایت خداوند و امام زمان علیه السلام از اهداف اصلی هر مسئولی است و همه افراد جامعه باید از این انقلاب و کشور در مقابل توطئه دشمنان محافظت کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha