شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجد الدین معلمی

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان قم گفت: یکی از عمده مشکلات در باب فعالیت های هنری و فرهنگی در سطح استان، تعطیلی و عدم زیر ساخت های مناسب اماکن فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مجد الدین معلمی، رئیس حوزه هنری استان قم به همراه جمعی از کارکنان و هنرمندان این سازمان، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: استان قم به لحاظ وجود هنرمندان برجسته ،یک سابقه هنری خوبی دارد و در برخی از رشته‌های هنری درخشش پررنگی داشته است و در سطح استان در رشته‌های نمایش، خطاطی، گرافیک، تصویرسازی و تولید فیلم چهره‌های ملی داریم و استعدادهای زیادی در این رشته‌ها وجود دارد.

رئیس حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: یکی از عمده مشکلات در باب فعالیت های هنری و فرهنگی در سطح استان، تعطیلی و عدم زیر ساخت های مناسب اماکن فرهنگی و هنری است و به خاطر همین مساله هنرمندان استان جای خاصی برای فعالیت ندارند و مردم نیز به تبع این مسائل ارتباطشان با هنر مقداری قطع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نقشه فرهنگی واحدی بین سازمان ها و فعالان فرهنگی و هنری وجود ندارد مقداری آشفتگی در این میان مشهود است که باید توجه جدی به این مسئله شود و زیر ساخت ها درست شود.

معلمی اظهار داشت: باید در این زمینه به گونه ای عمل شود که سرپرستی و به خط کردن مراکز فرهنگی به سرعت انجام شود تا آشفتگی مدیریت فرهنگی در سطح شهر برطرف و پویایی در فرهنگ و هنر مشهود شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha