یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ویژه برنامه های دهه کرامت در خوزستان

حوزه/ نشست کارگروه محتوایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، به میزبانی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ در این نشست که عصر امروز در حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) ضمن گرامیداشت سالروزد ولادت امام عصر(عج) گفت: بر اساس روایات، امام زمان(عج) با شهر مقدس قم و حرم کریمه اهل بیت ارتباط ویژه ای دارند.
وی با بیان این که اگر بخواهیم در قیام جهانی امام عصر(عج) کاری انجام دهیم، رسالت بزرگی بر دوش داریم تا بتوانیم دین خود را ادا کنیم. البته در این مسیر، امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی عرصه را برای انجام وظیفه ما ساده تر و راه ما را نزدیک تر کرده است.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به نامگذاری ایام دهه کرامت در کمیته محتوایی آن گفت: نام گذاری ها که محور فعالیت های ستاد دهه کرامت است، باید با نگاه به عرصه بین المللی انجام شود؛ نباید نگاه ما در این عرصه، نگاهی محدود به مرزهای ایران اسلامی باشد.
وی با بیان این که برای غنای فعالیت های این ستاد، باید تمامی اقشار جامعه را وارد صحنه نمود، گفت: دراین میان، اهل علم و فرهنگ و دین و حوزویان، نقش مهمی را می توانند ایفا کنند؛ ضمن این که باید عرصه ای فراهم شود تا حوزه های علمیه خواهران و دانشگاه هایی که مختص بانوان هستند، حضور پررنگی داشته باشند.
حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مختص گروه خاصی از انسان ها نیست، بلکه شخصیت بزرگ برای همه مسلمانان و بشریت است.
خاطرنشان می شود: در این نشست، اکبر شیخ، رئیس بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، مرتضی طاهریان،  دبیر شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت و حجت الاسلام بهشتی پور، رئیس کمیته محتوایی و دیگر اعضای این ستاد دیدگاه های خود را درباره نامگذاری ایام دهه کرامت ابراز داشتند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha