شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه آشخانه

حوزه/ امام‌جمعه شهرستان آشخانه با تاکید بر این که شرکت حماسی مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان است، گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، تضمین‌کننده امنیت کشور و دفع‌کننده طمع و توطئه‌های شوم دشمنان جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با حضور حماسی، پرشور و گسترده خود در تمام عرصه‌های نظام اسلامی بااقتدار جواب یاوه‌گویی دشمنان را داده است.

وی با بیان اینکه شرکت حماسی مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان است، افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، تضمین‌کننده امنیت کشور و دفع‌کننده طمع و توطئه‌های شوم دشمنان جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آشخانه با اشاره به اینکه مشارکت گسترده در انتخابات، بیانگر یکپارچگی مردم است، گفت: بی‌شک این حضور، علاقه‌مندی مردم به آبادانی و توسعه کشور را بیان می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم به رأی خود اهمیت دهند چراکه همین آرا سرنوشت کشور و نسل آینده را تعیین می‌کند و متضمن امنیت ملی است.

حجت‌الاسلام احمدزاده تصریح کرد: ایران وطن، ناموس و شرف ما است و هر کسی که به وطن خود، انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید اعتقاد دارد باید پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

وی بیان داشت: افراد در رأی دادن به هر کس که اصلح‌ است، مختار هستند، لیکن مهم حضور همه در پای صندوق‌های رأی است که با حضور خود، دشمنان انقلاب را ناامید و دلسرد کرده و توطئه‌های شوم آنان را خنثی کنیم.

امام جمعه شهرستان آشخانه خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که حضورشان در پای صندوق‌های رای، علاوه بر اینکه واجب شرعی است، برای آنها و نسل آینده کشور امر بسیار ضروری و تاثیرگذار است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha