شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره شعر رضوی

حوزه/مشاعره ملی رضوی و شب‌شعر منطقه‌ای رضوی، با عنوان «بیت هشتم» به مناسبت دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، برنامه مشاعره ملی رضوی با دعوت از 10 شاعر جوان از 7 استان چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و خراسان شمالی برگزار شد.

هادی بردستانی و بهنام میرزایی از استان بوشهر، ابراهیم سربلندی و اعظم نیازمند از استان خراسان رضوی، محمد جهانی از استان چهارمحال و بختیاری، فائزه نقیب و هانیه زارع از استان فارس، روزا رودینی از استان کرمان، محمد بهادر مایوان از خراسان ‌شمالی و زینب اکبری از استان کرمانشاه در این مشاعره شرکت داشتند.

داوری این مشاعره ملی را  قاسم مهرنیا و حسن روشان (شاعران استان) بر عهده داشتند و درنهایت «زینب اکبری» از استان کرمانشاه و «هادی بردستانی» و «بهنام میرزایی» از استان بوشهر  به ترتیب  به‌عنوان اول، دوم و سوم مشاعره ملی رضوی معرفی شدند و با اهداء جوایز نقدی  از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

به نفرات اول، دوم و سوم بخش مشاعره مبلغ یک‌میلیون تومان، ٨٠٠ هزار تومان و ٧٠٠ هزار تومان اهدا شد.

همچنین 17 شاعر از استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، در شب‌شعر منطقه‌ای رضوی با عنوان «بیت هشتم» حضور داشتند.

حبیب حاجی پور، محمد ساقینی، جعفرعباسی، سیدروح الله فریدونی از خراسان جنوبی و هاشم رضازاده، سیدحسن مبارز و ایمان مرصعی، جواد اسلامی از  استان خراسان رضوی، حاج داراب بدخشان، منیژه درتومیان، ابوالفضل رضوانی، آزاده زاکری، محمد انصاری،صادق بقایی، حسین پورقلی، موسی بهنام فر و محمد مایوان از خراسان شمالی شرکت کردند که از همه‌ی آنان تجلیل به عمل آمد.

شب‌شعر رضوی با عنوان «بیت هشتم» و مشاعره ملی رضوی، به مناسبت دهه کرامت چهارم مردادماه جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha