یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره های معارفی

حوزه/ مدیرکل معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: این مرکز بیش از ۵۰۰ حافظ قرآن توانمند را تحویل جامعه داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف در دیدار با مدیران شبکه قرآن سیما که در سالن جلسات مرکز قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) انجام شد، با بیان اینکه در حوزه مدیریت قرآن و عترت چهار موضوع قرآن، معارف، پاسخ‌گویی و مشاوره دینی و خدمات فرهنگی دنبال می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها ویژه بانوان و آقایان و در مقاطع مختلف سنی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه قرآن کریم فعالیت‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با محوریت آموزشی و مراسمی دنبال می‌شود، عنوان کرد:‌ مرکز قرآن و عترت عهده‌دار مسؤولیت آموزش قرآن و معارف بوده و تا کنون این مجموعه به دستاوردهای بسیاری رسیده است.

مدیرکل معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب به صورت پیوسته در ۲۰ مدرس برنامه‌های آموزش قران دنبال می‌شود و در هر دوره بیش از ۶ هزار نفر از آموزش‌های قرآنی و معارفی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت مرکز قرآن و عترت تا کنون بیش از ۳۵ هزار نفر در این مجموعه آموزش‌های قرآنی و معارفی را سپری کرده‌اند، عنوان کرد: این مرکز بیش از ۵۰۰ حافظ قرآن توانمند را تحویل جامعه داده است.

حجت‌الاسلام مشرف پویایی و ارائه طرح‌های جدید در حوزه آموزش قرآن و معارف را از ویژگی‌های مرکز قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برشمرد و ادامه داد: برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم در این مجموعه دنبال می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش مربی در مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: در حوزه‌های پاسخ‌گویی به شبهات دینی و مشاوره، کودک و نوجوان و بانوان با محوریت کارشناسان برجسته دینی برنامه‌های خود را به شیوه مطلوب دنبال کرده‌ایم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha