یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه تداوم راه شهیدان به بهبود وضعیت اقتصادی است، گفت: پرداختن به تولید و اشتغال یک تکلیف شرعی است و مسئولان باید با تلاش جهادی مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، شب گذشته در یادواره 14 شهید کارمند شهرستان مهدی‌شهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: حجاب و عفاف زنان در مهدی‌شهر در قبل و بعد از انقلاب اسلامی زبانزد عام و خاص بوده است و حتی در زمان رضاخان نیز با کشف حجاب اجباری نتوانستند چادر را از سر زنان این شهر بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به سبک و سیره زندگی امام محمدباقر (ع) تصریح کرد: امام محمدباقر (ع) در طول زندگی خود کارهای مهم بسیاری را انجام داد که تربیت نیروی انسانی کارآمد و انسان‌های متفکر، مدیر و مدبر از جمله کارهای آن حضرت در طول زندگانی خود بود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از کارهای مهم امام محمدباقر (ع) در طول زندگی تقویت روحیه کار و کارگری و کار کردن بود، افزود: این فرهنگ نیز امروز در جامعه باید بیش از گذشته ترویج و تبلیغ شود و امام باقر (ع) کار کردن را ننگ و عار نمی‌دانستند و کارگری را عزت و عظمت یک شخص می‌دانست و خود حضرت نیز در برخی از اوقات به کارگری مشغول می‌شد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در میان مردم یکی از ملزومات هر جامعه‌ای است، خاطرنشان کرد: امروز دنیا بدون حضور ایران در منطقه نمی‌تواند تصمیم بگیرد و روحیه مقاومت و ایستادگی مردم سبب عقب‌نشینی دشمنان شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: انتخابات سال جاری مظهر اقتدار و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و مشارکت بیش از 40 میلیونی مردم در انتخابات و رأی 24 میلیونی مردم به رئیس‌جمهور از جمله عظمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به حضور شخصیت‌های بین‌المللی و خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: حضور شخصیت‌های مختلف از کشورهای مختلف در جهان به سبب روحیه مقاومت، اقتدار، ایستادگی و عظمت ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه امروز گروهک تروریستی داعش در منطقه از عراق و سوریه رانده‌ شده است، گفت: این عقب‌نشینی‌ها و شکست دشمنان از برکات مقاومت و ایستادگی ملت در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی‌ دارند، اما در برنامه‌های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات مشارکت چشمگیری دارند، افزود: این مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان‌دهنده عشق و علاقه وافر مردم به‌نظام و تأثیرات انقلاب در منطقه است.

وی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال» تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است و باید از ظرفیت‌های داخلی کشور از جمله منابع انسانی به‌خوبی بهره‌برداری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دشمنان جنگ‌های مختلفی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند اما ناموفق شدند، افزود: دشمن در جنگ‌های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و اقتصادی علیه ایران به راه افتاد اما نتیجه‌ای از این عمل نگرفت و در این جنگ‌ها ناموفق شد.

وی با اشاره به اینکه ایران از توان موشکی عظیمی برخوردار است، گفت: انبارهای موشکی در کشور داریم که اگر به راه بیفتد آمریکا و کشورهای دشمن را نابود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه ناکارآمدی دشمن در حوزه‌های مختلف آنان را به جنگ اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است، افزود:38 سال است که کشور در تحریم اقتصادی قرار دارد و مشکلات اقتصادی پیش رو را ملت ایران بااراده قوی خود شکست دادند.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: همت و اراده، صبر و مقاومت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم سبب تقویت اراده آنان شده است و هیچ‌کس نمی‌تواند خللی در اراده قوی ملت ایران ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه شهید رجایی و شهید باهنر دو الگوی مهم و ارزشمند کار و خدمت برای مدیران هستند، بیان کرد: شهید رجایی و شهید باهنر دو الگوی ساده زیستی و به‌دوراز تجمل و رفاه، دو الگوی سلامت در اعتقاد و عمل و ولایت مداری برای مدیران هستند.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز راه‌های مختلف برای ادامه راه شهیدان است، افزود: پاسداری از خون شهیدان در جامعه امروز به این است که در سنگر اقتصادی تلاش جدی شود و در راستای جذب سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت‌ها گام‌های مؤثری بیش‌ازپیش برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه خدمات بسیار عظیمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است، گفت: انقلاب اسلامی خدمات بی‌نظیر و شایانی را داشته است و امروز در انقلاب اسلامی حتی شاهد گازرسانی و برق‌رسانی به مناطق دوردست و حتی روستاهای کمتر از 20 خانوار هستیم که از برق و گاز استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز متأسفانه از مسأله اشتغال غفلت کرده‌ایم، تصریح کرد: رهبر هشیار و بیدار و دیدبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پرداختن اشتغال تکلیف کرده است و امروز پرداختن به تولید و اشتغال یک تکلیف شرعی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز یکی از امن‌ترین کشورها در دنیا است، گفت: امروز امنیت حاکم بر کشور قابل‌بحث نیست و ایران اسلامی یکی از قدرتمندترین کشورها است؛ در مسأله سوریه بسیاری از کشورها گفتند بشار اسد باید برود اما ایران گفت وی باید بماند و با اقتدار و عظمت و ایستادگی ایران در مسأله سوریه، عربستان، قطر، ترکیه و آمریکا به ناچار گفتند بشار اسد باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه اگر ما خدا را یاری کردیم خداوند متعال نیز ما را یاری می‌کند، افزود: امروز کمک و نصرت الهی شامل حال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های کمال این است که روحیه انقلابی داشته باشیم و انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم، گفت: انقلابی بودن یعنی به شهدا افتخار کردن و متأسفانه در جامعه امروز برخی از افراد عزت اسلامی را حفظ نمی‌کنند.

وی با اشاره به عکس سلفی گرفتن برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موگرینی تصریح کرد: نماینده مجلسی که با یک زن سلفی بگیرد، عزت ایران را خدشه‌دار و آبروی ایران را بر باد داده است؛ این نماینده مجلس همانی است که با خبرنگار بدحجاب به‌واسطه بدحجابی وی مصاحبه نکرده است و علت اتفاق این مسأله در جامعه امروز انقلابی زندگی نکردن و انقلابی عمل نکردن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بر تفکر به مسأله اقتصاد و ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha