جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
هاشم زاده

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، رحلت حجت الاسلام والمسلمین اسحاق سرایی استاد برجسته حوزه علمیه آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، متن پیام آیت الله هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

مَوْتُ الْعَالِمِ ثُلْمَةٌ فِي الإِسْلامِ

مقارن با دهه اول ذی الحجه و شب شهادت امام محمدباقر (ع)  ارتحال جانگداز عالم ربانی و برجسته و دوست باصفایم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اسحاق سرایی فرزند مرشد و راهنمای راهم در دوران طلبگی مرحوم حضرت آیت الله حاج میرزا احمد سرایی و داماد مرحوم حضرت آیت‌ الله حاج شیخ یوسف باقری بنابی (رحمت الله علیهما) از راه دور به گوشم رسید و غم سنگینی بر دلم نشاند.

او یک روحانی فاضل، خدوم، پرکار و سخت‌ کوش  بود که سال ها در کسوت قضاوت یا مدیریت قضایی استان و وکالت، تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم صرف کرد و در حوزه علمیه به تدریس و تربیت طلاب پرداخت و همواره در کارهای خیر و عام المنفعه  و ساخت مسجد و حسینیه پیشقدم و پیشرو بود ثمره این تلاش ها قطعاً در یاد و خاطره‌ مردم قدرشناس تبریز و آذربایجان مخصوصاً در زادگاهشان سرای و شهرستان هریس ماندگار و اجر و پاداش معنوی و الهی آن نیز در محضر عادل مطلق هستی محفوظ خواهد بود.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به حضرات علمای اعلام، حوزه‌ های علمیه استان، جامعه قضایی، قضات شریف و وکلای محترم کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، اهالی محترم شهرستان هریس و به ویژه روستای سرای و خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت می‌گویم .

غفران و رحمت واسعه‌ الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده های سرایی و باقری بنابی و مخصوصا برادر بزرگوارش حجت الاسلام و المسلمین حاج میرزا عبدالرحیم سرایی، فرزندان برومندش  و بازماندگان محترم ازخداوند متعال مسألت دارم.

روحش شاد و آثارش ماندگار باد.

هاشم زاده هریسی

نماینده مردم شریف آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha