یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینیان -  دامغان

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه سازمان ملل در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت نکند، گفت: ملت‌های مسلمان جنایات در میانمار را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در دامغان، با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: در جامعه امروز مسلمانان در میانمار گرفتار یک کشتار عمومی شده‌اند و باید با تلاش مجامع جهانی و بین‌المللی، مسلمانان در میانمار از این وضع اسفناک رهایی پیدا کنند.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ده‌ها هزار نفر از مسلمانان در میانمار کشته‌ شده‌اند، تصریح کرد: تنها جرم مردم مظلوم میانمار مسلمان بودن آنان است.

وی با اشاره به اینکه امروز نسل‌کشی به‌صورت فجیع و وحشیانه در میانمار در حال رخ دادن است، افزود: مسلمانان میانمار به‌ صورت مظلومانه در حال از بین رفتن هستند و قتل‌عام، کودک کشی، کشتن افراد مظلوم و ضعیف و تمسخر زجر کشیدن افراد مظلوم از جمله جنایات در میانمار است.

حجت‌الاسلام حسینیان با بیان این مطلب که جنایات در میانمار با سکوت مجامع جهانی و بین‌المللی مواجه شده است، خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان جنایات در میانمار را محکوم می‌کنند و سازمان ملل در مقابل کشتار مسلمانان میانمار نباید سکوت کند و از آحاد کشورهای مسلمان و اسلامی بیشترین انتظار است که در قبال این جنایات وحشیانه و کشتار مردم مسلمان و بی‌پناه پاسخی قاطعانه و کوبنده بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha