شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی شکری - سمنان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: قتل‌عام مسلمانان میانمار توطئه‌ای خباثت آلود از سوی رژیم جعلی صهیونیستی است که با هدف نسل‌کشی مسلمانان شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی شکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: قتل‌عام مسلمانان میانمار توطئه‌ای خباثت آلود از سوی رژیم جعلی صهیونیستی است که با هدف نسل‌کشی مسلمانان شکل می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جنایات افراطی‌ها و بودائیان تندرو در میانمار سبب آواره و کشته شدن هزاران نفر از مسلمان شده است، تصریح کرد: سکوت معنادار عده‌ای از داعیه‌داران و مدعیان حقوق بشر نشان‌دهنده این است که این مدعیان حقوق بشری، حقوق بشر را از نوعی می‌خواهند که به نفع و سود آنان ختم شود؛ اما جنایات وحشیانه‌ای که در میانمار علیه مسلمانان روا می‌شود را سزاوار سکوت خود می‌دانند.

وی افزود: در جنایات افراطی‌ها و بودائیان تندرو در میانمار علیه مسلمانان تعداد کثیری از آنان آواره و کشته شدند و تعداد زیادی از آنان بی خانوار و بی‌خانه و زندگی شده‌اند.

حجت‌الاسلام شکری خاطرنشان کرد: مردم مسلمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام و همراه با دیگر مسلمانان جهان این جنایات افراطی‌ها و بودائیان تندرو در میانمار را محکوم می‌کنند و می‌خواهند هرچه زودتر نسل‌کشی مسلمانان در میانمار متوقف و مسلمانان در میانمار به خانه و زندگی خود بازگردند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha