سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
رئیس مرکز خدمات در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ‌آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به رسالت مرکز خدمات گفت: وظیفه مرکز خدمات، حمایت از رسالت حوزه است و در تلاش است کاری کند حوزویان با موانع کمتری روبرو باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی، رئیس مرکز خدمات صبح امروز در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اهداف سفرهای استانی گفت: در این طرح گروه‌هایی از سوی مرکز خدمات به تمامی مدارس علمیه استان سفر می‌کنند و ضمن دیدار با مدیران، اساتید و طلاب این مدارس با مشکلات آنان از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: بسیاری از طلاب با فعالیت‌های مرکز خدمات آشنایی کاملی ندارند و این دیدارها باعث می‌شود تا حدودی با این فعالیت‌ها آشنا شوند.

رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: سفر به استان آذربایجان شرقی شانزدهمین سفر استانی مرکز خدمات است و در دو روز گذشته همکاران مرکز خدمات به تمامی مدارس علمیه استان سفر کرده و با طلاب این مدارس دیدار کرده‌اند.

وی ابراز داشت: در این سفر دیداری با مسئولان استانی اعم از استاندار و مجموعه‌های مرتبط با مرکز خدمات برگزار می‌شود، تا آنها نیز با فعالیت‌های مرکز خدمات آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به رسالت مرکز خدمات گفت: وظیفه مرکز خدمات حمایت از رسالت حوزه است و در تلاش است کاری کند که حوزویان با موانع کمتری رو به رو باشند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات متناسب با نقشی که حوزویان در حوزه دارند یکی دیگر از رسالت های حوزه است و بر اساس این نقش، اساتید و طلاب ممتاز مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه توسعه جامعه هدف مرکز خدمات از روحانیون به خانواده آنها از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات بوده، گفت: خانواده نقش مؤثری در نقش آفرینی روحانیون دارند و نباید در ارائه خدمات از آنها غفلت کرد.

وی به برخی از برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون از جمله برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در سال 92 و در زمان آغاز این برنامه تعداد فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون حدود 8 هزار نفر بودند ولی در سال گذشته این رقم به تعداد36 هزار نفر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های مشاوره، برنامه‌های اردویی و همایش پیوندهای آسمانی ویژه زوج‌های جوان طلبه از جمله برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha