شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

آیت الله طبرسی عزت و عظمت امروز اسلام و انقلاب را مدیون از خودگذشتگی های روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت اصیل شیعه همواره در برابر ظلم و استکبار با همه توان ایستادگی و مانع از خدشه دار شدن دین و ارزش های ناب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رئیس و کارکنان دادگاه ویژه روحانیت استان، روحانیت را مرزبانان حقیقی دین مبین اسلام دانست و با بیان این که تاریخ با عظمت شیعه مملو از نقش آفرینی و از خودگذشتگی علمای آگاه و بصیر در راه عظمت اسلام است، گفت: روحانیت در تاریخ همه توان خود را در جهت حراست از ارزش های ناب دینی به کار گرفت.

وی عزت و عظمت امروز اسلام و انقلاب را مدیون از خودگذشتگی های روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت اصیل شیعه همواره در برابر ظلم و استکبار با همه توان ایستادگی و مانع از خدشه دار شدن دین و ارزش های ناب اسلامی شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های استکبار تسلیم نشده، بیان داشت: پرچم ظلم ستیزی به دست علما و روحانیت اصیل شیعه در جهان برافراشته شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که روحانیت درحفاظت و حراست از مرزهای دینی و اعتقادی همواره ثابت قدم بوده و هستند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمن از نقش آفرینی روحانیت اصیل و آگاه بسیار هراسان است، تصریح کرد: همه تلاش نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تضعیف و خدشه دار کردن جایگاه روحانیت اصیل بوده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که طرح انزوای روحانیت با نقش آفرینی و حضور در صحنه این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی با شکست مواجه شده، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی مرجعیت دینی و همراهی روحانیت انقلابی بوده است و امروز نیز روحانیت با همه توان در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضور دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه تلاش دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، ادامه داد: علیرغم همه توطئه افکنی های دشمنان ارتباط مردم با علما وروحانیان هر روز قوی تر می شود.

آیت الله طبرسی به تلاش دشمنان اسلام برای ایجاد شبهات دینی و نیز ترویج شبکه‌های انحرافی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: شناسایی و مقابله با این گروه‌های منحرف دینی یکی از رسالت‌های روحانیت است که تا به امروز به خوبی در این مسیر حضور داشته اند.

وی با اشاره به این که در صد سال گذشته روحانیت سرسلسله جنبان همه حرکت های انقلابی و مردمی علیه ظلم و استبداد بوده، افزود: اگر نقش آفرینی روحانیت با بصیرت و انقلابی نبود نهضت های مردمی دهه های اخیر شکل نمی گرفت.

امام جمعه ساری با بیان این که روحانیت همچون کوهی مستحکم در برابر دشمنان و بدخواهان دین و انقلاب ایستادگی کرد، خاطرنشان کرد: در هیچ یک از صفحات تاریخی، عقب نشینی و سکوت روحانیت اصیل و انقلابی در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان دین و انقلاب وجود ندارد.

وی با اشاره به این که روحانیت در همه نهضت های مردمی پیشگام بوده است، گفت: جایگاه مردمی روحانیت همواره سد محکمی برای دشمنان و بدخواهان دین و انقلاب برای ضربه زدن به این قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز آحاد جامعه رسالت سنگینی در دفاع از انقلاب و آرمان های آن به عهده دارند، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین استراتژی های دشمن کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن می داند با کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب به راحتی اهداف خود را تحقق خواهد بخشید، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار دفاع از دین مقتدرانه در برابر  دشمنان اسلام ناب خواهد ایستاد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هجمه های بسیاری مواجه است، تصریح کرد: باید با وحدت و همبستگی داخلی همه این توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha