پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فرحزاد

حوزه/ یکی از سخنرانان مذهبی گفت: حماسه پیاده‌روی اربعین آموزنده درس ایثار و فداکاری است و ما باید از این فرصت الهی که قسمت شده بهترین استفاده را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند به ما عطا کرده است، اظهار کرد: ایثار و فداکاری یکی از درس‌هایی است که ما در اربعین می‌توانیم یاد بگیریم.

وی اضافه کرد: در اربعین شاهد این هستیم که برخی موکب‌های عراقی همه زندگی خود را فدای زوار امام حسین علیه‌السلام می‌کنند و هرچه دارند در طبق اخلاص برای پذیرایی از زائران قرار می‌دهند؛ حماسه پیاده‌روی اربعین آموزنده درس ایثار و فداکاری است و ما باید از این فرصت الهی که قسمت شده بهترین استفاده را داشته باشیم.

این سخنران مذهبی با بیان اینکه زائرانی که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی قدم می‌زنند باید قدر این لطف الهی که قسمت آنها شده را بدانند، بیان کرد: آنها باید توجه داشته باشند که هر قدمی که در این مسیر برمی‌دارند خداوند ثواب یک حج عمره را برای آنها قرار می‌دهد.

وی گفت: زائران باید توجه داشته باشند که با وجود فراوانی نعمت در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی نباید اسراف کنند و اگر غذایی را نمی‌توانند میل کنند دریافت نکنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha