یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه

حوزه/ رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، اربعین حسینی را جلوه‌ای از رویداد آخرالزمانی خواند و گفت: این سیل چندین میلیونی که در جای‌جای عالم برای پیوستن به عشاق الحسین در کربلای معلی به راه افتاده، جلوه‌ای زیبا از رویداد آخرالزمانی است! آنگاه که حضرت حجت(عج) تکیه به دیوار کعبه زده و یاران را فرا می‌خوانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، این رویداد بزرگ را سمفونی اتحاد و وحدت مسلمانان و آزادگان عالم خواند و اظهارداشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یکی از پیش مقدمه‌های ظهور حضرت حجت(عج) است که نوید آینده‌ای روشن برای مستضعفان عالم را به ما می‌دهد.

وی، راهپیمایی اربعین حسینی را جلوه‌ای  از رویداد آخرالزمانی خواند و تصریح کرد: این سیل چندین میلیونی که در جای‌جای عالم برای پیوستن به عشاق الحسین در کربلای معلی به راه افتاده، جلوه‌ای زیبا از رویداد آخرالزمانی است! آنگاه که حضرت حجت تکیه به دیوار کعبه زده و یاران خود را فرا می‌خواند.

رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، با اشاره به علت سانسور خبری همایش میلیونی اربعین حسینی از سوی رسانه‌های غربی، گفت: یکی از اهداف رسانه‌های غربی ترویج سیاست‌های از پیش تعیین شده نظام استکباری بوده و معلوم است واقعه‌ای که منجر به بیداری فکری انسان‌ها می‌شود را سانسور خبری کنند!.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، در پایان با بیان اینکه پیام راهپیمایی اربعین حسینی برای مستضعفان جهان «فَاستَقِم كَما أُمِرتَ....» است، اظهارداشت: تا چند سال پیش، کمتر کسی می‌دانست که قرار است چنین راهپیمایی عظیمی در کربلای معلی به راه افتد، اما صبر و استقامت مردم مسلمان به‌ویژه ملت ایران نتیجه داد و امروز یکی از ثمرات آن، که همین راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha