پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فلسطین

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون تردید راه مقاومت با قدرت و قوت بیشتری از سوی مردم وجوانان فلسطینی ادامه خواهد یافت و قدس شریف در پرتو این ایستادگی‌ها به‌ زودی آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در پایتختی قدس شریف، گفت: آمریکا چه زمانی که جنگ را در سوریه و عراق با حمایت از داعش شعله ور کرد، چه اکنون که از رژیم سفاک و کودک کش سعودی برای مسلمان کشی مردم مظلوم یمن حمایت می کند، و چه امروز که قصد دارد با ایجاد درگیری در منطقه، حاشیه امنی برای اسرائیل و منافع خود درست کند و گستاخی که قدس شریف را برای حمایت از این رژیم جنایت کار و جعلی پایتخت آن بنامد.

وی افزود: این گونه اقدامات هرگز راه به جایی نخواهد برد و به یاری خداوند با تحکیم وحدت در جهان اسلام و تقویت محور مقاومت، اسرائیل غاصب به زودی نابود و قدس شریف از چنگال جنایتکاران رها می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا با تلاش برای تبدیل قدس شریف به پایتخت رژیم غاصب، قصد دارد شکست‌های اخیر و ضعف مفرط اسرائیل را جبران کند، اما بدون شک راه به جایی نخواهد برد و در نهایت همان گونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند تا چند سال دیگر اثری از اسرائیل نخواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حمایت از مردم مسلمان فلسطین که سال هاست سرزمین آن ها اشغال شده بر هر مسلمانی واجب است، عنوان داشت: همه باید در کنار مردم مظلوم این سرزمین اشغال شده باشیم و تا روز رهایی قدس شریف از حمایت خود دست بر نداریم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بارها در مسابقات بین المللی و جهانی شاهد بوده ایم که ورزشکاران ایران حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشده اند و این خود بزرگترین پیام برای مردم فلسطین و حتی جنایتکاران صهونیستی است.

وی اظهار کرد: پیام این حرکت برای مردم فلسطین است که ما همیشه به یاد آن ها بوده و فراموششان نمی کنیم و پیامش برای صهونیست ها نیز این است که حتی ورزشکاران ایرانی هرگز آن ها را به رسمیت نخواهند شناخت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: همه در کنار مردم این سرزمین اشغالی خواهیم بود تا روزی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha