شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه محمود آباد

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت هوشیار ایران اسلامی فریب دلسوزی های دروغین مقامات جنایت کار آمریکایی را نخواهند خورد، تصریح کرد: ملت ایران این پیچ تاریخی را نیز به سلامت و موفقیت پشت سر خواهد کرد و تنها دشمنان این رسوا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان، خدمت صادقانه به مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان عنوان کرد و گفت: مسؤولان و مدیران باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع دغدغه های عمومی مردم بهره گیرند.

وی با اشاره به این که امروز فشارهای اقتصادی بسیاری به مردم وارد است، افزود: متأسفانه اقدامات مسؤولان در رفع این مشکلات کافی نبوده و باید تلاش های برای حل این مسائل منجسم تر و بیشتر شود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز مسؤولان وظیفه دارند به مطالبات به حق و قانونی مردم پاسخ دهند، تصریح کرد: این مردم که در همه صحنه های انقلاب و نظام در صف مدافعان بودند امروز نباید دغدغه مسائل اقتصادی داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه فشارهای اقتصادی غرب به ملت ایران در دهه های اخیر اثرات نامطلوبی بر زندگی مردم کشورمان داشته است، خاطرنشان کرد: افرادی که امروز در لباس دلسوز در برابر ملت ایران خودنمایی می کنند چهل سال است که تحریم های ظالمانه ای را علیه کشورمان وضع کرده اند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که جنگ امروز دشمنان و بدخواهان انقلاب با ملت ایران جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: امروز به عینه می بینیم عده ای آشوبگر به بهانه مسائل اقتصادی و گرانی در کشور اغتشاش ایجاد کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمنی بدخواهان با انقلاب اسلامی دیرینه و تاریخی است، تصریح کرد: انقلاب عظیم ملت ایران بسیاری از منافع نامشروع آمریکا و هم پیمانانش را در منطقه و سایر نقاط جهان با چالش جدی مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با بیان این که آمریکا و دیگر کشورهای غربی به دنبال انتقام از ملت غیور ایران اسلامی هستند، بیان داشت: مردم فهیم کشورمان باید مراقب باشند تا تحت القائات دروغین رسانه های غربی قرار نگیرند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر با فرازونشیب های بسیاری روبرو بوده است، افزود: اما با پشتوانه و حضور در صحنه مردم همه مشکلات و بحران ها را با موفقیت پشت سر نهاد است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که امروز جبهه دشمن انقلاب ما را نشانه گرفته تا کینه چهل ساله خود علیه این نظام عملی کند، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده خودمان را به خواب بزنیم دشمنان و معاندان انقلاب از ملت ایران انتقال خواهند گرفت.

وی با بیان این که امروز دشمنان انقلاب به دنبال بزرگ نمایی مشکلات کشور هستند، تصریح کرد: آنها تلاش می کنند تا بذر ناامیدی را در ملت ایران بکارند و بستری را برای ایجاد بدبینی و بی اعتمادی میان مردم و حکومت اسلامی فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود با بیان این که با بیان این که برخی اظهارات نادرست مسؤولان کشور در خصوص مسائل اقتصادی موجب عصبانیت و ناامیدی مردم شد، خاطرنشان کرد: طرح موضوعات مهمی نظیر افزایش حامل های انرژی و همچنین حذف یارانه بگیران در این شرایط بد اقتصادی بستری را برای عصبانیت و ناامیدی مردم فراهم کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت هوشیار و با بصیرت اسلامی باید به تلاش های دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به انقلاب پایان دهند، خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی مردم و دولت می تواند فرصت و ظرفیت مناسبی برای خنثی کردن این فتنه دشمن در داخل کشورمان باشد. 

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که دولتمردان باید نسبت به تحقق مطالبات مردم توجه جدی داشته باشند، تصریح کرد: مسؤولان به جای شعار دادن باید عمل به تحقق وعده ها را در دستور کار خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود مردم با بصیرت کشورمان نباید بگذارند برخی عناصر وابسته این حرکت های اجتماعی را به سمت خشونت و درگیری سوق دهند، تصریح کرد: بیان خواسته های به حق مردم باید جزء اولویت های دولت و مجلس قرار گیرد و برای رفع آن اقدامی فوری انجام دهند.

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب با فتنه اقتصادی تلاش می کند اصل نظام و انقلاب را با بحران و چالش جدی مواجه کند، بیان داشت: مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان به خوبی می دانند که بیان خواسته ها و مطالباتشان از دولت باید از راه قانونی دنبال شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم ملت هوشیار ایران اسلامی فریب دلسوزی های دروغین مقامات جنایت کار آمریکایی را نخواهند خورد، تصریح کرد: ملت ایران این پیچ تاریخی را نیز به سلامت و موفقیت پشت سر خواهد کرد و تنها دشمنان این رسوا خواهند شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha