شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی - امام جمعه قائمشهر

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همه مشکلات و سختی های چهار دهه اخیر برای حفظ و حراست از انقلاب به جان و دل خریدند، تصریح کرد: این ملت اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به این نظام دینی وارد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار جمعی از اقشار مختلف، مردم به حضور گسترده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حضور نشان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران است.

وی در ادامه با بیان این که مردم کشورمان در صحنه و عرصه های مختلف پیشگام بوده اند، افزود: تا زمانی که مردم فهیم ما در صحنه دفاع از انقلاب اسلام حضور دارند دشمنان نمی توانند قدم از قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همه مشکلات و سختی های چهار دهه اخیر برای حفظ و حراست از انقلاب به جان و دل خریدند، تصریح کرد: این ملت اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به این نظام دینی وارد شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند، خاطرنشان کرد: مردم به سادگی این انقلاب را به نیاوردند که به بگذارند عده ای قلیل با حمایت های خارجی به آن صدمه بزنند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که خون های زیادی برای پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی به زمین ریخته شده است، تصریح کرد: این انقلاب با ریخته شدن خون های فرزندان این ملت امروز به چنین جایگاه ارزشمندی در جهان دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایت کار از نخستین روز پیروزی این انقلاب، تحریم و فشار علیه ملت ایران را آغاز کرد، افزود: امروز که چهار دهه از عمر این انقلاب می گذرد دشمنان هر روز توطئه جدیدی را علیه ملت ایران طرح ریزی می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها در حالی خود را دوستدار ملت ایران معرفی می کنند که حتی در دوره های گذشته حتی ملت ایران را تحریم دارویی و پزشکی کرده بودند، خاطرنشان کرد: این رفتار آمریکایی ها نشان دهنده دروغین بودن شعارهای آنها در خصوص مردم کشورمان است.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: امروز کار به جایی رسیده است که همان آمریکای جنایتکار که به هواپیمای مسافربری ایران با سرنشینانش حمله و آن را در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد، دَم از حمایت از ایران می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که اسناد جنایت های آمریکا علیه ملت ایران در چهار دهه اخیر کاملاً موجود است، تصریح کرد: در همه توطئه ها و فتنه های دهه های اخیر بر علیه ایران اسلامی آمریکایی ها در آن حمایت و پشتیبانی از آن پیشگام بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران فریب حرف های دروغین آمریکایی ها را نخواهند خورد، تصریح کرد: این مردم هوشیار و بیدار در صحنه حضور دارند و پاسخ دخالت های آمریکا و هر کشور غربی دیگری را خواهند داد.

وی با بیان این که مردم فهیم و با بصیرت کشورمان همواره ثابت کردند که در دفاع از انقلاب پیشگام تر از دیگران هستند، تصریح کرد: این ملت هر جا که احساس کردند اسلام، انقلاب و نظام در خطر است با اقتدار به صحنه آمدند و از این اصول مهم دفاع  و پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که بیان مطالبات حق مردم است و مسئولان نیز باید در برابر این خواسته های به حق پاسخگو باشند، افزود: اما باید توجه داشته باشیم که بیان این خواسته ها نباید به اغتشاش، خرابکاری و اهانت به مقدسات ختم شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه مسئولان کشورمان در برابر خواسته های به حق مردم وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: باید با یک برنامه ریزی اصولی به این مشکلات پایان داده شود.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که نمایندگان در مجلس باید قوانین را کنترل کنند و راه مواجه با هر مشکلی در قانون اساسی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: نباید بگذاریم شرایط کشور به دلیل کمک کاری برخی ها این گونه شود و مردم ناراضی بمانند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha