شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

مسؤول مدرسه علمیه بهشهر با بیان این که ایام الله دهه فجر یک مبداء تحول عظیم مادی و معنوی در کشور محسوب می شود، گفت: باید آثار و برکات نظام مقتدر اسلامی در منطقه بازخوانی شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت تبیین و بازخوانی عوامل پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه و پدیده ای شگفت انگیز یاد که مردم با دست خالی توانستند حکومت نظامی را شکست دهند و امروز با گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب مردم همچنان با انگیزه این روز را جشن می گیرند.

مسؤول مدرسه علمیه بهشهر با بیان این که ملت ایران در سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی پر شور تر از هر سال دیگری شرکت می کنند، بیان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجدید بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام جباری از دهه مبارک فجر به عنوان فرصتی برای بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید بررسی کنیم این انقلاب بر منطقه و سایر کشورهای جهان چه تأثیری داشته است.

وی در ادامه با بیان این که ایام الله دهه فجر یک مبداء تحول عظیم مادی و معنوی در کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید آثار و برکات این نظام مقتدر در منطقه بازخوانی شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی قیام کردند، گفت: برکات تشکیل جمهوری اسلامی و استقرار این نظام مقدس مردم سالار دینی در برابر یک رژیم مستبد موروثی تحت امر آمریکا و بدون نقش و تاثیر مردم باید برای جامعه جوان امروز تبیین شود.

حجت الاسلام جباری به دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر اشاره کرد و با بیان این که این موفقیت ها با گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: باید با استدلال این درخشش ها و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

استاد حوزه علمیه با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمتی غیر قابل وصف داده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در سایه نظام اسلامی به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه بهشهربا اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره)، ایران را در جهان اسلام و منطقه عزت‌مند کرد، افزود: امروز باید قدر این جایگاهی که در آن قرار داریم را بدانیم و در جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر با فرازونشیب های بسیاری همراه بوده است، گفت: علیرغم همه این مشکلات هیچ گاه این انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشده و با قدرت در جهت رسیدن به اهداف متعالی خود گام برداشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم ترین دلایل عصبانیت دشمنان از انقلاب اسلامی را پیشرفت های خیره کننده این نظام در چهار دهه اخیر دانست و تصریح کرد: دشمنان نمی توانند ببیند که جمهوری اسلامی علیرغم همه این تهدید ها و تحریم های غرب این گونه در جهان نقش آفرینی می کند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که چهار دهه فعالیت دشمنان برای براندازی انقلاب همواره شکست خورده است، گفت: این مردم هوشیار و با بصیرت با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و اجازه تحرک به دشمنان را نخواهند داد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که معاندان نظام و انقلاب در شبکه های ماهواره ای به صورت شبانه روزی علیه انقلاب و نظام اسلامی دروغ پراکنی می کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران بدون توجه به این حاشیه سازی ها و شایعه پراکنی ها تنها در مسیر اصلی انقلاب حرکت کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند انقلاب، نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، بیان داشت: اما نمی داند که این ملت دلبسته انقلاب هستند و به دروغ پراکنی های آنها توجهی نمی کنند.

مسؤول مدرسه علمیه بهشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران با دروغ و شایعه پراکنی دشمن علیه انقلاب مأیوس نخواهند شد، افزود: این انقلاب علیرغم همه تلاش دشمنان با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام جباری در پایان با تأکید براین که امید، زمینه‌ساز تحرک و پویایی است، گفت: نباید به دشمنان اجازه دهیم که امید ملت را کمرنگ کنند و باید با ایمان راسخ و قاطع از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha