شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان

حوزه/ معاون فرهنگی اداره اوقاف استان از برگزاری همایش آموزشی روحانیون و امناءبقاع متبرکه با عنوان «مبلغین وآرامش بهاری»، در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تبریک ایام الله دهه فجر، از برگزاری همایش آموزشی 110 نفره آموزشی روحانیون و امناءب قاع متبرکه و یک دوره کارگاه با عنوان « مبلغین و آرامش بهاری » در مجتمع فرهنگی آل آقا با حضور حجت الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی، مدیر کل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه خبر داد و گفت: روحانیونی که در بقاع متبرکه فعالیت تبلیغی دارند، جهت کسب تجربه و دانش افزایی در این کارگاه آموزشی حضور پیدا می کنند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: می خواهیم مردم در پناه امامزادگان به آرامش برسند، ادامه داد: با حضور مبلغین در اماکن مقدسه شاهد استفاده بهتر مردم خواهیم بود.  

وی با اشاره به زمان اجرای طرح آرامش بهاری از 25 اسفند تا 15 فروردین، گفت: روحانیون با شرکت در « مبلغین و آرامش بهاری»  با روش های تبلیغی نوین و نحوه ارتباط گیری بهتر و مناسبتر با گروه مخاطب و جامعه هدف آشنا می شوند.

وی با اشاره به نتایج طرح  «مبلغین وآرامش بهاری» طراحی شده از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار امیدواری کرد: شرکت کنندگان در همایش بتوانند خدمات بسیار مناسب و شایسته تبلیغی را به مسافرین عزیز نوروزی و مردم سطح استان ارائه بدهند.

حجت الاسلام م توسلی با اشاره به تجربیات تبلیغی روحانیون توانمند در موضوع مشاوره، گفت: امیدواریم بتوانیم از نظرات و تجربیات دوستان مبلغ استفاده کرده و به هیئت امناء بقاع متبرکه انتقال بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha