شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله غیاث الدین محمدی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت:باید دانش آموزان از زحماتی که در گذشته برای پیروزی انقلاب کشیده شده است، آگاه شوند، چرا که در آینده آن ها آینده سازان ایران اسلامی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری <حوزه> در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی در جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر که با حضور جمعی از معلمان که در دفتر ایشان برگزار شد با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: به فرموده امام راحل حفظ نظام از اصل انقلاب کردن دشوار تر است.

وی افزود: از آن جا که انقلاب اسلامی با جانفشانی و از خود گذشتگی مردم به پیروزی رسیده است، لذا باید در حفظ و نگهداری از ارزش های والای آن بسیار جدی و کوشا باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما باید در امتداد راه شهدای قبل و پس از انقلاب حرکت کرده و در هر جا که هستیم پاسدار خوبی برای ارزش های اسلام و انقلاب باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان تصریح کرد: باید دانش آموزان از زحماتی که در گذشته برای پیروزی انقلاب کشیده شده است، آگاه شوند، چرا که در آینده آن ها آینده سازان ایران اسلامی خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در همدان تبیین کرد: معلمان باید با تشریح مبانی اسلام و انقلاب امید به آینده را در بین دانش آموزان نهادینه کرده تا با این کار استعداد های متفاوت آن ها بروز ظهور کند.

وی خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و اتحاد در بین تمامی اقشار جامعه می توان به یک توسعه پایدار و پیشرفت واقعی دست پیدا کرد، چرا که با اتحاد است که امنیت برقرار می شود.

آیت الله طه محمدی یاد آور شد: باید معارف حقه اسلام و انقلاب را با ابزارهای نوین و به زبان های گوناگون به جهانیان معرفی ابلاغ کرد تا آن ها هم از این نعمت بهره مند شوند.

وی در پایان افزود: مشکلات و ضعف هایی در کشور وجود دارد که این مساله نباید ما را از اصول اسلام و انقلاب دور کند، از این رو باید با توکل بر خدا و تلاش جدی از سد همه مشکلات گذر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha