یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار یدالله جوانی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با وجود یاوه گویی ها و گستاخی های ترامپ، آمریکا توان مقابله با ملت ما و نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: دشمن  با تشدید فشارهای اقتصادی و نیز با حربه های سیاسی و دیپلماتیک می خواهد ملت ایران را از ادامه مسیر عزتمند خود نااُمید کند و حال آن که خود نیز می داند که یارای مقابله با ملت و نظام اسلامی را ندارد.

وی افزود: به لطف الهی و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و به برکت خون مطهر شهیدان و ایستادگی ملت، امروز کشور ما در برابر دشمنان منطقه ای و جهانی خود در نقطه بسیار خوبی از حیث بازدارندگی قرار دارد و دشمن نیز این را به خوبی می داند.

وی همچنین با اشاره به تهدیدهای اخیر ترامپ گفت: آمریکایی ها باید بدانند که اگر منافع ما در منطقه به خطر بیفتد ، ما منطقه را برای آن ها ناامن کرده و منافعشان را به طور جدی به خطر می اندازیم.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: چنان چه آمریکایی‌ها بخواهند مبنا را بر قلدری و زورگویی بگذارند، طبعاً نیروهای مسلح ما نیز در راستای حفاظت از منافع ملی با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های بالای خود دست به مقابله جدی و قاطعانه می زنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • SAABER IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    0 0
    ... تلاش جهانگیری برای حضور خاتمی در جلسه سران!