جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مهدو

کارشناس مهدوی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر حوزه های علمیه در ترویج و تبلیغ فرهنگ ناب مهدوی، گفت: هرجا که علما و اندیشمندان مبانی مهدویت را براساس استدلال عالمانه برای مردم بیان کرده اند، آسیب های عرصه مهدوی بسیارکم بوده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام  محمد رضا نصوری در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل، به آسیب های عرصه مهدویت اشاره کرد و گفت:  رشد تطبیق های علائم ظهور و ادعای ملاقات با امام زمان (عج) توام با خواب و توهمات از مهمترین آسیب های عرصه مهدویت است.

این کارشناس مهدوی، هجمه ها نسبت به امام زمان (عج) را از دیگر آسیب های عرصه مهدویت عنوان کرد و ادامه داد: علما، اندیشمندان، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه باید شبهات و انحرافاتی که دربحث مهدویت وجود دارد را برای مردم تبیین کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر حوزه های علمیه در ترویج و تبلیغ فرهنگ ناب مهدوی، افزود : هرجا که علما و اندیشمندان مبانی مهدویت را براساس استدلال عالمانه برای مردم بیان کرده اند، آسیب های عرصه مهدوی بسیارکم بوده است.

حجت الاسلام نصوری تصریح کرد: طلاب و روحانیون برای تبیین فرهنگ مهدویت و مبارزه با خرافات باید مسیر اهل بیت(ع) را طی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف تحصیل در مدارس علمیه  نباید کسب مدرک باشد ، اظهار کرد: جامعه امروز به طلاب باسواد و عالمی که بتوانند پاسخگوی شبهات باشند، نیاز دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha