جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
م

حوزه/ جشن میلاد پرخیر و برکت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و خورشید ششم امام جعفر صادق(ع) و عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) آران و بیدگل با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مراسم جشن میلاد پرخیر و برکت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و خورشید ششم امام جعفر صادق(ع) و عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) آران و بیدگل با حضور روحانیون  و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی نژاد، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل در این مراسم با بیان اینکه در قرآن از لباس به عنوان مائده آسمانی یاد می شود، گفت: همان طور که لباس موجب زینت و حفاظت انسان در برابر گرما و سرما می شود، لباس تقوا هم انسان را از بدی حفاظت می کند.

وی، کفران نعمت را موجب مشکلات اقتصادی در جامعه  و ایمان به خدا را موجب رفع مشکلات اقتصادی دانست و افزود: براساس آیات قرآن جامعه ای که کفران نعمت کند، خداوند لباس گرسنگی را بر آن می  پوشاند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل درپایان به جایگاه لباس روحانیت اشاره کرد و گفت: طلاب با پوشیدن لباس مقدس روحانیت، مسئولیت تبلیغ دین اسلام را بر عهده می گیرند، لذا طلبه ای که  لباس روحانیت را به نیت سربازی امام زمان (عج) به تن می کند باید کاملا در مسیر مبین دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) قدم بردارد و قدر و منزلت این جایگاه را بداند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha