یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سردار آزادی، معاون فرهنگی-هنری سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ سردار آزادی، با اشاره به اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در سیل اخیر، اظهارداشت: اقدامات سازمان بسیج بر دو محور خدمت‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی متمرکز شده است.

سردار آزادی، معاون فرهنگی-هنری سازمان بسیج مستضعفین پس از حضور در ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: سازمان بسیج در چند حوزه‌ امداد، نجات، کمک‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی، مشغول به خدمت‌رسانی است.

وی در ادامه گفت: در بحث امداد و کمک‌رسانی، محوریت با گروه‌های جهادی بوده و بسیجیان، داوطلبانه از سراسر کشور در استان‌های حادثه‌دیده علی‌الخصوص خوزستان، به شکل گسترده حضور پیدا کرده‌اند و جان برکف در امر خدمت‌رسانی، مشغول هستند.

سردار آزادی، با اشاره به مجموعه اقدامات فرهنگی سازمان بسیج، اظهارداشت: در حوزه اقدامات فرهنگی نیز، برای مردم سیل‌زده و عزیزانی که منازلشان را در این حادثه از دست دادند، در هفت اردوگاه بسیج شرایط اسکان موقت مهیا شده و علاوه بر خدمت‌رسانی به این عزیزان، مجموعه‌ای از اقدامات فرهنگی نیز، ارائه می‌گردد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج، پیرامون لزوم فعالیت فرهنگی برای مردم سیل‌زده، به خصوص در کمپ‌ها، بیان کرد: نیروهای فرهنگی در معاونت فرهنگی سعی دارند شور، نشاط و حماسه را در اردوگاه‌ها ترویج کنند تا بتوانند مقداری در تغییر فضای مردم آسیب‌دیده مؤثر باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، که به همت آیت‌الله موسوی جزایری تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: حقیقتاً زمانی که وارد این ستاد شدم، به یاد فضای جبهه و جنگ و افتادم! حال و هوای بسیار جهادی و سرشار از معنویت، که نشأت گرفته از انگیزه‌های الهی مردم غیور خوزستان بخصوص طلاب و روحانیون است، در این مکان موج می‌زند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج، با اشاره به اقدامات تعاملی ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، گفت: در این ستاد با تعامل گسترده با اقشار مختلف از جمله بسیج، امر کمک‌رسانی و اقدامات فرهنگی، در مناطق سیل‌زده ساماندهی و مدیریت می‌شود که بحمدالله شاهد ثمرات عملی آن نیز بوده‌ایم.

سردار آزادی در پایان بیان کرد: سازمان بسیج، امکانات سپاه و بسیج در استان‌هایی که درگیر سیل نبودند را به استان‌های سیل‌زده قرار سرازیر کرد تا بدین‌صورت، امدادرسانی بهتری به مردم محروم شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha