چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
دوره آموزشی ضابطین قضایی ویژه بسیجیان در تیپ امام صادق(ع)

حوزه/ مراسم اختتامیه دوره آموزشی ضابطین قضایی ویژه بسیجیان به همت تیپ امام جعفر صادق علیه السلام برگزار گردید.

به  گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه،  با هماهنگی اداره کل دادگستری استان قم و تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام برای ۱۷۰ نفر  از بسیجیان این مجموعه با محوریت گردان تخصصی امر به معروف و نهی از منکر ۳۷۱ اباذر ، دوره آموزشی ضابطین قضایی بسیج برگزار گردید.

این دوره که در هفته جاری برگزار گردید، حجت الاسلام تحریری بازپرس ویژه و نماینده دادستان قم شرح وظایف وبایدها ونبایدهای ضابطین قضایی را تشریح نمود واظهار داشت:‌ به طلاب وروحانیون بسیجی که در تمام جلسات این دوره شرکت کرده باشند ،پس از احراز صلاحیت وموفقیت در آزمون نهایی ،کارت ضابط قضایی اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظر زاده فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در مراسم اختتامیه این دوره، با تبیین اهمیت فریضه امر به معروف ونهی از منکر در قرآن و روایات اسلامی  به شبیخون گسترده فرهنگی  وبرنامه ریزی دشمن برای دوری مردم بخصوص جوانان از فرهنگ غنی اسلامی وآلوده کردن آنها به فرهنگ منحط غربی را مورد اشاره قرار داد و تنها راه علاج جهت جلوگیری از به قهقرا رفتن جوامع اسلامی را عمومیت یافتن فریضه امر به معروف ونهی از منکر برشمرد.

 فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام،  رفع  آسیب های اجتماعی موجود در شهر مقدس قم و دغدغه مقام معظم رهبری، نسبت به افزایش آنها را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اولویت تذکر لسانی، حمایت همه جانبه تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام از طلاب و روحانیون بسیجی که به انجام این مهم فراموش شده کمر همت بسته اند  را مورد تاکید قرار داد و افزود: نیروهای ضابطین قضایی باید با جدیت این فریضه ی الهی را در سطح شهر قم بخصوص هسته مرکزی شهر انجام دهند.

خاطرنشان می شود: دوره مذکور برای خواهران طلبه بسیجی به زودی برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی ضابطین قضایی ویژه بسیجیان در تیپ امام صادق(ع)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید سبحان عدنانی IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    6 2
    سلام خسته نباشید بنده یک بسیجی 16 ساله هستم و در شرف گرفتن کارت عادی به فعال بسیج، أول اینکه آیا فردی مثل من هم میتونه یک ضابط قضایی بشه؟ دوم اینکه اگه من شرایط ضابط قضایی شدن ره داشته‌باشم برای ضابط شدن باید به کجا مراجعه کنم؟ ممنون میشم اگه جواب سوال بنده رو بدید. سپاس از زحمات شما.