دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، با بیان اینکه وضعیت منطقه سی‌متری ذوالفقاری آبادان اسف‌بار است، گفت: وقتی به آن منطقه می‌روم، از مردم آنجا خجالت می‌کشم که بیش از یک سال است هیچ کار مثبتی برای بهبود وضعیت آن منطقه انجام نشده است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وضعیت نامناسب برخی خیابان‌های شهر، اظهار داشت: در ابتدا از شهرداری شهرستان‌های معین آبادان بابت لایروبی جوی‌های سطحی قدردانی می‌کنم که بار بر زمین مانده از مدیریت شهرستان آبادان را بلند کردند.

وی اضافه کرد: اگر نبود کارگران عزیز شهرداری‌های دیگر شهرستان‌ها، همچنان شاهد آب‌گرفتگی‌های گسترده در برخی نقاط آبادان بودیم.

امام جمعه آبادان، تصریح کرد: امروز شهرداری معین  دیگر استان‌ها کارهای بر زمین مانده شهرداری آبادان را انجام دادند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، گفت: به عزیزان شورای شهر عرض می‌کنم که فقط هفته‌ای یک‌بار با ماشین‌های شخصی‌شان از خیابان ۳۰ متری منطقه ذوالفقاری آبادان عبور کنند! کاری از آنها نمی‌خواهیم جز اینکه فقط هفته‌ای یک‌بار از آن منطقه تردد کنند.

وی با ابراز تأسف نسبت به وضعیت خیابان ۳۰ متری ذوالفقاری، بیان کرد: وقتی به آن منطقه می‌روم، از مردم خجالت می‌کشم که بیش از یک سال است هیچ کار مثبتی برای بهبود وضعیت آن منطقه انجام نشده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، گفت: اعتباراتی که جذب شد به کجا رفت!؟ چرا زیرساخت‌های شهری منطقه ۳۰ متری درست نشد!؟ چرا باید کاری کنید که مردم نسبت به نظام و حاکمیت دچار تردید شوند!

وی در پایان تصریح کرد: به همه مسئولان تذکر می‌دهم که هرچه سریع‌تر اقدامی عاجل برای این خیابان انجام دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha