سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
قرارگاه حوزوی مبارزه با کرونا در اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام آذرافروز، گزارشی کوتاه از اقدامات قرارگاه مردمی-حوزوی اندیمشک زیر نظر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله(عج) و مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) ارائه کرد.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه مردمی-حوزوی اندیمشک در مقابله با کرونا، اظهارداشت: از ۲۶ اسفند ۹۸ تاکنون که بیش از ۴۵ روز می‌گذرد، مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله(عج) با همکاری مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) در ۷ بخش اقدامات قابل‌توجهی را انجام داده است.

وی نخستین اقدام را تولید بیش از ۳۰ هزار ماسک و توزیع رایگان در مناطق محروم دانست و گفت: این ماسک‌ها به‌صورت کاملاً رایگان توسط طلاب و روحانیون در مناطق محروم توزیع می‌شوند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، ادامه داد: تولید ۱۴۰ روپوش کادر درمانی و تحویل آن به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، دیگر اقدامی است که از سوی حوزویان اندیمشک، صورت گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، گفت: اهدای خون ۲۰ نفر از اعضای قرارگاه، راه‌اندازی کاروان شادی سیار نیمه شعبان و شرکت در رزمایش همدلی، بخش دیگری از اقدامات قرارگاه مردمی-حوزوی اندیمشک در مقابله با کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه در رزمایش همدلی شهرستان اندیمشک، این قرارگاه حدود ۳۰۰ بسته کامل معیشتی به نیازمندان اهداء کرده است، گفت: این فعالیت‌ها نه‌تنها در قالب رزمایش که در سایر ایام نیز ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام آذرافروز، اضافه بیان کرد: تغسیل، تیمم، تکفین و اقامه نماز بر پیکر اموات کرونایی در اندیمشک، اقدام شاخصی بود که هم چنان از سوی روحانیون مدرسه علمیه ادامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در پایان اظهارداشت: بحمدالله بیش از ۴۵ روز است که کار ضدعفونی معابر و منازل مردم توسط اکیپ‌های طلبگی با همکاری دانشجویان و دانش آموزان در سطح شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha