سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حرم امام رضا ع

حوزه/ به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با اولین شب قدر، ارتباط زنده تصویری(LIVE) از جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) از طریق بستر فضای مجازی با خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های رادیویی برقرار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، امشب همزمان با اولین شب قدر و به همت مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی از طریق پایگاه اینترنتی خبرگزاری تسنیم از ساعت ۲۱ تا ۳۰/۲۱، و خبرگزاری فارس از  ۳۰/۲۱ تا ۲۲ ارتباط زنده تصویری با صحن و سرای حرم مطهر رضوی برقرار می‌شود.

همچنین در ادامه، برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر رضوی از ساعت ۲۲ تا ۳۰/۲۲ از طریق پایگاه اینترنتی باشگاه خبرنگاران جوان صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این از دریچه کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی اخبار مشهد به آدرس @AKHBARMASHHAD از ساعت ۳۰/۲۲ تا ۲۳ به صورت زنده ارتباط تصویری با بارگاه منور رضوی برقرار خواهد شد.

ویژه برنامه شب‌های قدر حرم مطهر رضوی با هدف بهره‌مندی هرچه بهتر عاشقان و دلدادگان حضرت رضا(ع) از طریق سایت رادیو پیام و رادیو آوا به صورت ارتباط زنده تصویری از ساعت ۲۳ همراه با تصاویری ناب و جدید از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

این ارتباط‌های زنده تصویری از بخش‌های مختلف و متنوعی شامل مدیحه سرایی، کارشناس دینی، تصاویر زنده و ناب از حرم مطهر رضوی و غیره تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha