شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام احمدحسین فلاحی- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به آبخیزداری، باز هم شاهد همکاری وزارت نیرو در تخریب محیط زیست هستیم، گفت: توجه مسئولان در این زمینه باید به سمتی باشد که به جای سدسازی به حوزه آبخیزداری حرکت کنیم، چرا که نتیجه سدسازی‌های غیرکارشناسانه، تخریب محیط زیست و خشکی تالاب‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی ظهر امروز، پس از گزارش وزیر نیرو، اظهار داشت: در موضوع امتیازدهی به مشترکان، متأسفانه بسیاری از مردم گلایه هایی را دارند که پس از پرداخت هزینه، وزارت نیرو همکاری لازم را نداشته و وظایف نهادها را نیز مشترکان انجام می‌دهند.

وی افزود: با وجود آنکه عدم اجرای به موقع برج‌های خنک کننده زمینه ساز ادامه‌دار بودن آلایندگی‌ها شده، اما در بازدیدهایی که بنده از حوزه انتخابیه خود داشته‌ام، حق آلایندگی به بسیاری از روستاها و شهرها تعلق نگرفته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به آبخیزداری، باز هم شاهد همکاری وزارت نیرو در تخریب محیط زیست هستیم، ابراز کرد: توجه مسئولان در این زمینه باید به سمتی باشد که به جای سدسازی به حوزه آبخیزداری حرکت کنیم، چرا که نتیجه سدسازی‌های غیرکارشناسانه، تخریب محیط زیست و خشکی تالاب‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دو سال اخیر با بارندگی‌های خوبی مواجه بوده‌ایم، اما فعالیت خوبی را در زمینه ذخیره سازی این منابع مشاهده نکرده‌ایم و متاسفانه این برکات الهی از بین رفته است.

حجت الاسلام فلاحی خواستار توجه مسئولان وزرات نیرو به بحث آب آشامیدنی حوزه انتخابیه خود شد و عنوان کرد: بسیاری از روستاهای اطراف شهر همدان با وجود صرف هزینه‌های بالا، همچنان در تامین آب آشامیدنی سالم خود با مشکل روبرو هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha