یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
محمد دستورانی

حوزه/ دستورانی گفت: دایر بودن مدارس، آموزش برای همه با تاکید برآموزش حضوری با اختیار خانواده ها، حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان نقشه راه آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد دستورانی، در آیین تکریم و معارفه‌ی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار اظهار داشت: دایر بودن مدارس، آموزش برای همه با تاکید برآموزش حضوری با اختیار خانواده ها، حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان نقشه راه آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: خداوند معلم است و  معلم لسان خداوند در بین مردم است. این افتخار بزرگی است برای معلمان ایران زمین.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی آموزش و پرورش ترویج دانایی، نیکویی و زیبایی اندیشه است، افزود: اوج تعلیم و تربیت را می توان در رفتار حضرت زینب (س) جستجو کرد.

دستورانی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش کلاس درس, بهشت است و این مسئولیت ها دنیای تعلیم و تربیت است و جایگاه اصلی ما کلاس درس است.

وی با بیان اینکه همکارانی که در مدار مسئولیت قرار می گیرند تجربه جدیدی را آغاز می کنند و دوباره به مدار تدریس بر می گردند باید خوشحال باشند، گفت: کمترین فاصله بین معلم و دانش آموز کلاس درس است  و این تغییرات مدیریتی  در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد و خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در دنیای امروزی فرهنگ رکن توسعه است، تصریح کرد: آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین و آموزش شش ساحتی در تلاش است تا انسان هایی فرهنگ ساز  با هویت انقلابی و دینی در راه خدمت به مردم تربیت کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش آموزش و پرورش این است تا دانش آموزانی پاکدامنی را  تربیت کند تا در آینده همین دانش آموزان پدران و مادرانی باشند تا فرزندان صالحی را تربیت کنند.

بر پایه این گزارش، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، علی محمدی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha